På denna webbsida använder vi Cookies (Kakor) för att du skall få ut mesta möjliga av ditt besök på sidan.
Genom att använda webbsidan godkänner du användningen av Cookies, som beskrivs i vår Integritetspolicy

Jag förstår

Kvalitet och kompetens är nyckelord för framtiden!

Kvalitet och kompetens är nyckelord för framtiden!

Skrivet av: Tec Travel Educational Center

Publicerat: 2013-01-24

Två nya framtidsutbildningar på Travel Education Centre

  • Agent Inkommande turism
  • Operation Manager, hotell och restaurang

Så heter de två nya utbildningarna på TEC Travel Education Centre. De syftar till att öka antalet besökare i Sverige och utvecklingsmöjligheterna inom restarangnäringen.

Kvalitet och kompetens är nyckelord för framtiden!

Fler reportage från Tec Travel Educational Center

Turismen växer och Resekonsulter med IATA-kompetens efterfrågas

Efterfrågan på Resekonsulter med IATA och TRAC efterfrågas enormt! 80% av våra studerande på TEC Travel Educa...
Läs mer

Under våren sker antagning och urval till TEC Travel Education Centre

Restplatser Under våren sker antagning och urval till TEC Travel Education Centre. Kraven på våra utbildninga...
Läs mer

Turism i Stockholm - vi växer med branschen!

TEC Travel Education Centre växer i Stockholm med nya utbildningar! I augusti flyttar vi in ...
Läs mer

Internationell reseagent och Operations Managar - 500 miljarder till 2020!

Två nya framtidsutbildningar på Travel Education Centre Internationell Reseagent Ink...
Läs mer